Design a la SARKARELI

Fotning på The studio idag med syskonen och Vikingen eller som hon fick heta idag - den adopterade utomjordingen: :P Vill påpeka att det bara fanns kärlek bakom det uttalandet ;) Hade superkul och blev många fler fina bilder än sist så jag är nöjd. Modo-outfiten rockade såklart :D Orkar inte ladda upp någon på bloggen idag men imorgon kanske :)

Vi blev uppdelad på två helt underbara fotografer och jag önskar att jag hade kunnat klona och göra en miniatyrmänniska av min för att kunna ha honom i väskan :P Så härlig var han hehe. Var lite svårt att hänga med i den något franska engelskan när han dessutom blandade med svenska men han var helt fatastisk! Det som nästan var bäst med honom var hur han sa "whaaat?!", på super-psychvis :D Ni som inte har sett Psych eller träffat min lillasyster alternativt umgåtts med mig tillräckligt mycket förstår nog inte men haha helt fantastiskt.

Det är stekish men imorgon bitti ska det visst åska, sen vara lagoma 20 grader och sen regna på kvällen. Låter helt okej, då blir Vikingen glad för då blir hennes bil lite mindre gul och mer blå hehe.

Oj jag kanske ska förklara vad jag menar med Design a la SARKARELI, det är än så länge bara ett höftat namn i och med att fler parter troligtvis också kommer att tryckas in och igår var det egentligen bara design SARELI men summan av kardemumman så gjorde vi min Modo-flagga till en klänning åt lillasyster :) Fint blev det och alla fina flickorna blev superfina på dagens kort :)

Nu ska jag försöka komma på hur jag ska få ner temperaturen från 28 grader här inne...ett alternativ är att stänga datorn skulle jag tro :P Haj så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback