Cykelsafari

Hm, jag mötte en man med en plåtsax när jag kom hem idag. Eller egentligen var det två snubbar här men den ena bar på en gigantisk plåtsax...jag blev så paff att jag aldrig frågade va sjutton de skulle ha den till i köket :P I övrigt så tog jag mig till jobbet utan problem, lite problem men jag var en kvart tidig i alla fall :P Hade jag bara tittat liiite noggrannare på cykelkartan innan jag cyklat iväg så hade jag tagit snabbaste och minst jobbiga vägen från början men jag lärde mig den på vägen hem istället ;) Förvånansvärt nog så var det faktumet att jag kände igen mig där jag cyklade fel så i och med det kunde jag hitta rätt, är det det som kallas lokalsinne? I så fall är det en nu funktion i min hjärna ;) Lite nöjd är jag haha

Solen skiner i Umeå och jag ska nu ägna kvällen till att slöa så blir det jobb igen imorgon, life is good! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback