Angry women

Nu är jag less. Efter en bra dag i Umeå med pappa och syster så kommer jag hem och läser detta. Inget JVM i Norrland utan Göteborg eller vad var det...Malmö? Kommer få det?!?!?!?! DUMT! Nu är jag arg :( Eller mest less :( Trodde att det faktum att Ume är kulturhuvudstad 2014 skulle påverka men icke då...dåligt,dåligt, DÅLIGT! Okej jag ska tagga ner.

Fyndat solbrillor på Ur&Penn. I övrigt blev det inte så mycket fynd men vi har kollat läget i alla fall och så har vi smort gångjärnen på min badrumsdörr så att den är tyst och snäll :P Hyfsat varmt ute är det också. Verkar dock pendla fram och åter :P

Nä nu måste jag lämna bloggen innan jag får ett till utbrott över de som bestämmer vart JVM ska anordnas...haj så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback