3/5 avklarade

Fick slutbetyget på min rapport idag och nu är vårterminen superöver ;) Så kom jag dessutom att tänka på resten av min studiegång när jag höll på att stöka omkring med grejorna på skrivbordet. Ja alltså jag har min studiegång uppsatt ovanför skrivbordet och råkade fastna med ögonen på den :P Look at this my friends!


2 år kvar, eventuellt 2 och 1/4 år. Summan av kardemumman är att jag passerat halva utbildningen med råge, inte illa :P

Jobbet går great, vi zumbade när vi kom hem och sedan blev det mumsig middag och nu så njuter vi av lugnet. Vi konstaterade även hur skönt det är att ha ett jobb, i kontrast till skolan, där man totallämnar jobbet på arbetsplatsen så att säga. Synd att vi inte utbildar oss för ett sådant yrke ;)

Solen skiner åter i Umeå, på återseende :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback