Sad but true

Jaha, Timander till Leksand. Hellre det än SAIK, alla dagar. Yes I hold a grunch against SAIK. Om ni har missat det. Och det kommer jag att göra tills vi tar vårt nästa SM-guld. April 2012 mao ;) Jag hoppas att det går bra för honom i Leksand i alla fall, blir till att heja på dem i allsvenskan då.

Jag har insett att jag måste rensa mina bokmärken på datorn, they are way to many :P Nu insåg jag att jag dessutom borde rensa min externa hårddisk. Sortera upp lite bland de tusentals bilderna som ligger där :S Det värsta med att rensa bilder är att man kan sitta med fem nästan identiska och inte vilja ta bort en enda eftersom alla är fina :P

Alldeles nyss kläckte jag ur mig "jag tyckte du var lite för nära" när jag märkte att syrran stod i hallen och inte var inne på sitt rum :P Så nu vet ni det, håll er på ett rums avstånd från mig annars är ni för nära ;D Den hamnar i "hört i Hemling"-dokumentet! Den första i samlingen löd som följer:

- Jag har kört på vattnet
- Jaså är du jesus eller?
- Ja fast nä han gick ju mer mellan vattne'

Haha den här samlingen kan komma att bli epic! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback