Resan till dig

Idag är det söndag, vilodag med andra ord. Det tycker jag att jag har lyckats rätt så bra med att uppfylla. Imorgon börjar en ny vecka men är man välsignad att ha semester så är man :P Nu kom kitte-cat för att ge mig nya rivmärken fast hon ångrade sig visst. Jag har insett att det finns vissa nackdelar med att lyfte upp henne över en axel när jag endast har linne på mig...när hon trampar med klorna i takt med spinnandet blir det sååå fina tatueringar. Hehe

Som ni märker har jag inte direkt något vettigt att dela med mig av ikväll. Har suttit och läst lite artiklar om det som hänt i Norge och blir illamående. Mer behöver jag inte säga.

Jag lånade en fantasyserie när vi var på bibblan och jag tror minsann att jag ska börja läsa första boken imorgon. Nyttigt att väcka engelskan inom mig också :P Får se om de är så bra som de verkade. Var förresten på väg att beställa min kursbok idag men ångrade mig. Det får vänta ett tag till, är för sjutton mer än en månad kvar tills jag ska återvända hem till Ume.

Simple Plans nyaste album är att rekommendera och jag gissar att jag inte direkt ogillar Takidas nyaste heller vilket de släpper på onsdag om jag hörde rätt. Jaha när vi nu har passerat böcker och musik kan vi ju gå vidare till tv-serier och film kanske. Har fortfarande inte sett Inception och har hört både det ena och det andra om den. En del säger att man verkligen måste vara vaken för att hänga med, andra säger att man hänger med utan problem men att den är bra och nån tredje tycker den är dålig. Ja jag får väl så att säga see for my self. Och tv-serier då, jag rekommenderar Flashforward som tyvärr endast blev en säsong så det innebär en irriterande cliffhanger som man aldrig kommer att få reda ut. Nöjesavdelningen har talat mitt i helvetet.


Men HUR irriterande är inte Spotifys reklam vissa dagar?! Väldigt, andra dagar inte alls. Grooveshark is the shit. Nä nu ska jag nog baskemig göra tidig kväll för det är bara grått och trist = tröttsamt :P Godnatt gott folk! Btw Unspoken Cascada/Carlprit är skön. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback