Radioskugga

Jag tror att radioskuggan i Jämtland smittade av sig på min blogg :P Idag är det...torsdag vad jag vet. Det här med veckodagar är lite lurigt måste jag säga. Speciellt under sommaren. Hade sms-konversation med min stjärna i korridoren igår angående hennes flytt. Är glad för hennes skull att hon hittat något annat men det kommer minsann bli tomt som bara den :(

I övrigt händer väl inte så mycket. Regnet håller på att sabba våra planer gällande slåttannan, som vanligt med andra ord. Jag satt och körde hövändare ett tag i söndags. Det gick bra men jag blir irriterad på att det aldrig tycks stanna i huvudet hur jag ska göra så att jag måste lära om varenda sommar. Inget större problem och lillasyster var en duktig pedagog.

Den 15 juli imorgon, tiden flyger verkligen iväg. Eftersom alla mina nedräkningar tycks leda till Modos ispremiär 6 augusti gör inte det något :P Leksand har visat intresse för Timmie, hellre att han går dit än till SAIK. Men det är Timanders val och jag respekterar honom oavsett men det kommer göra ont att se honom spela i någon annan elitserietröja än Modos :(

Om ni inte märkt det har det en tendes att bli rätt häst-relaterat här på bloggen numera. Det kan ju bero på att jag är hemma i skogen under sommaren och att det mesta faktiskt kretsar runt hästar då :P Snart är det väl dags för Björnsjö marknad och ponnyridning igen, alltid lika kul att prata med alla intelligenta barn som har så många smarta tankar att dela med sig av. Förhoppningsvis slipper vi ösregnet som besökte i Mattarbodum :P

Well, jag ska försöka återkomma något oftare men ni märker väl :) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback