Myggbett och punktering

Tror ni inte att vi fick punktering på väg till Österåsen i fredags kväll. Såklart och det på lastbilen. Det blev big time pannkaka av däcket. Nä kanske inte pannkaka men det small ganska bra och ja däcket mår därefter. Så lyckades skärmen vika upp sig ovanpå däcket och det slutade med att super-Nina fick använda sina superkrafter av olika slag för att fixa det. Jag säger då bara det - kvinnor kan.

Radiokanalerna erbjöd inte direkt något vettigt efter att vi passerat Remmarn och från Åsele hade vi i princip ingen radio alls eller mobiltäckning. Skitbra. Men bortsett från parkeringen, att vi fick sova 2-4 timmar och att Ferre tjurade när vi skulle åka hem så har det varit en trevlig resa. Det började regna på morgonen men det blåste snabbt bort och ersattes av sol som blev lite väl varm mot slutet av dagen. Myggbett har vi nog alla gott om efter att vi sovit i lastbilen. Jag har ett på tummen och ett på lillfingret bland annat...:P Kanske dyker upp lite bilder här senare men om inte annat kan ni hålla utkik på teamegnor.blogg.se för där kommer det garanterat bilder och resultat :)

Nu bär det snart av för att ta in hö. Gubbarna var duktiga och tog in typ sju lass igår. Muy bien. Ja just det, tur och retur till Österåsen såg vi ARTON rävar/rävungar :O En var dock överkörd :( Så stod en gigantisk älg i vägen också hehe :P "våran" älg här hemma har förresten kalvat, blev två stycken och tyvärr hade kameran inget minneskort när jag försökte föreviga dem :P Söta saker.

Timander har tackat nej till Modos kontraktsförslag...:( Jag känner mig elak men nu vill jag bara att han lägger av. Det kommer göra alldeles för ont i hjärtat ifall han skulle gå till en annan klubb...SAIK, huvva hemska tanke :S Det får bara inte hända :( Nä det där orkar jag inte tänka på, so long så länge :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback