Men nådigt

TUSEN SPÄNN för att skicka lite sperma med flyg. Eh okej alltså tanken är ju att Bestis ska få föl nästa vår om ni missat det. Så är det. Men det var inte det som var nådigt, vilken väääärme! Fast jag klagar inte :P Jag och syster har promenerat med Shamir och Ferre så att barnen fått rida på Hemlingsdagen. Sånt blir man alltid så glad av för att alla barnen är så glada :) TVÅTUSEN SPÄNN blev det helt plötsligt :S oj oj, det är dyrt med hästbebisar om ni missat det. Åter till ponnyridningen, tur att vi gick där det var skugga för det är som sagt v.a.r.m.t. Så hade vi sådan tur att vi fick glass och festis med oss på hemvägen, tur att vi har lugna hästar som går att manöverera med en hand ;)

På måndag är det lönedag och jag hoppas att åtminstone en av mina sommarlöner tänker hamna där jag vill ha den. Förstår inte varför det alltid ska krångla för mig men jaja det ordnar sig väl. Räkningarna är ändå redan betalade så :P

Solskyddssalva är blä. Vi smorde in oss ordentligt innan vi red iväg med hästarna vid elva och ja jag är fortfarande kladdig som den :S Blurk. Men det är nyttigt för hälsan, huvudsaken det.

Så var det det här med Norge. Usch. Jag orkar faktiskt inte kommentera det något vidare för jag tycker det är så hemskt, det ska inte få hända helt enkelt. Huvva. Skickar en tanke till Norge och alla drabbade :(

Over and out// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback