Lurigheter

Postkodskampen på tv alldeles nyss, Timrå vs Mariestad. Jag hade inte mage att heja på Mariestad så det blev till att bita i det sura äpplet. Tänk det känns aldrig bra att heja på Timrå oavsett sammanhang :P TIKs andremålvakt Jocke Lundström var dessutom en del av laget. Well de vann och nu hoppas jag att Vilhelmina tar hem sin semi och sedan finalen. Det ska erkännas att jag knappt klarar av att titta på det, hamnar så in i det att pulsen är uppe i samma tempo som de tävlandes hehe.

Imorgon ska vi in med hästarna på byn och promenera runt med barn såvida det inte regnar. Blir bra det. Apropå hästarna så trodde jag att det skulle vara idiotsäkert att plocka av Ferre sin grimma medan jag fortfarande satt kvar på Pirris rygg men icke sa nicke. Även om hästrackarn stod parkerad så att han bara kunde vandra in i hagen så vände han såklart och gick ut. Suck. Hade jag suttit på Bestis hade det inte varit något problem att valla in honom igen men Pirri är inte lika snabb i vändningarna så att säga. Jag har lärt mig en läxa iaf.

Idag tänker jag inte tala om hur många dagar det är kvar till ni vet vad för det räknar jag med att ni har koll på :P Nu har ett bröllop skrivits in i kalendern också, muy trevligt! Måste lära mig vad som motsvarar engelskans great i slovakiskan. Slänga iväg ett meddelande till coachen mao, så får det bli! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback