Here we go again

Jag har en låt på huvudet. En låt vars text jag är högst osäker på och vars titel jag inte har en aning om just nu. Den är bra så det gör inte så mycket men problemet är att jag upprepar en textrad om och om igen utan att veta om jag ens sjunger rätt. Det närmsta jag har kommit att lösa gåtan är att gissa på att det är en Glee-låt. Troligast en av de låtar Warblers sjunger. HA jag löste gåtan, det är Animal och jag har inte alls sjungit fel ;D Nu kanske jag ska lära mig resten av texten så att det inte blir så upprepande :P Tänkte lägga in låten men såklart jäklas det. Jaja ni får youtuba det.

Imorse var jag uppe innan tuppen. Vi har för tillfället en söt lite Berner Senner inkvaterad här och hon blev så himla glad när jag kom ner. Så tog vi oss en morgonpromenad ut till 352an för att göra energiknippet lite trött och för att jag skulle hålla mig vaken :P Nu sover hon och här sitter jag.

Tänkte jag skulle läsa lite. Har börjat på första fantasyboken av tre och eftersom jag har den bredvid mig kan jag ju till och med dela med mig av titeln. Daughter of storms heter den första och författare är Louise Cooper. Jag har bara kommit ett kapitel än så jag kan inte svara för ifall den är bra men det känns lovande. De andra två i serien heter The dark caller och Keepers of light. I början av boken listas lite böcker från Hodder Children's Books (förlaget) och där finns en serie som heter Mirror mirror som också den är skriven av Cooper. Kan vara något att undersöka ifall de här böckerna är bra. Tänk att något så litet som en titel kan göra en nyfiken :P

Nu ska jag fortsätta att hålla mig vaken och förhoppningsvis sover vovven ett tag till ;) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback