Finns inga vinnare i lekar för två

Sist jag kollade var det onsdag idag och dessutom knappa 17 dagar kvar till Modos ispremiär :P Innan dess ska det hinnas med ett ridläger till, ett antal utflykter för ponnyridning på marknader och så tävling i Färsta. Full fart på gården. Ikväll har jag dokumenterat syster när hon tränat Métisse aka Metspöet. Första gången med sadel och lilla fina Métisse kommentar hade nog varit "vad är det för en konst", om hon hade kommunicerat med ord :P

Stephenie Meyers Genom dina ögon är att rekommendera. Jag var rädd att bli besviken med tanke på hur bra jag tycker om The Twilight Saga men jag måste säga att jag blev allt annat än besviken. Den var något långsam att komma in i men sen ville jag inte lägga den ifrån mig och jag blev till och med irriterad över att boken tog slut ;D Det är så jag fungerar, böcker borde fortsätta i all evighet :P Fast då skulle man aldrig behöva läsa mer än en bok och det vore ju trist.

Så är det, off we go! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback