Enkäter

Har just avslutat en enkät på Yougov och sitter fortfarande och skrattar över frågorna. Den handlade om vad jag som långdistansresenär skulle värdera högt och lite så. Blev lite paff när jag fick frågan ifall jag om tre år förväntar mig en helautomatisk kundtjänst i form av trevliga avatarer på internationella tågstationer...frågan som följde löd: "Vilken kändis eller berömd person skulle du helst sitta bredvid under en långdistansresa med tåg?" Jag skrev Per Svartvadet, han verkar trevlig haha :P Den där enkäten var minsann intressant men vi får väl se, jag kanske inte skratta om tre år när jag tar hjälp av en avatar på tågstationen...:P

Mina fötter är svarta. Vi har vänt lite hö för hand och ja har man Crocs på sig så läker det in en del damm så att säga :P Tur att det bara var ett spår runt lägdan och inte hela allt det. Nä sånt har vi faktiskt maskiner till :P Slåttannan är påbörjad uppöver av övriga folket.

Det är tisdag, det är hm inte så mycket sol men jajemen det är Allsång på skansen med Måns! Inte riktigt Så ska det låta, men det duger ;) Over and out //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback