Energiska ungar

Det första ridlägret av två pågår i denna stund och jag säger då det, barn verkar vara som hundar - de får aldrig slut på energi. Puh. Det får däremot jag. Tur att jag är bra på att ladda om och att vi är flera personer som agerar "mammor".

Apropå energikrävande saker, tror ni inte att mitt problem med bankinbetalningar löste sig hur lätt som helst genom ett ynka litet mail?! Klart det gjorde, men det för sent för nu hinner jag inte få in min julilön. Perfekt. Ja ä int bitter, bara lite less :P Hädanefter ska jag alltid dubbelkolla banksaker med min bank och det genom den supereffektiva meddelandetjänsten/mailen på min internetbank :) Länsförsäkringar is the shit :P

Nu ska jag läsa och sedan ska jag sova för även ifall barnen inte verkar behöva speciellt mycket vila för att orka med så behöver jag det. Imorgon är dock sista ridlägerdagen vilket bland annat innebär att vi kommer kunna laga hälften så mycket mat och ägna oss lite mer åt oss själva :P Nästa läger drar igång i augusti. Men det är kul, även om det är energikrävande.

Så godnatt på er så länge så hörs vi kanske imorgon! //Elin

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha ha då kommer ja och linda och då blir de ännu mer livat ;)

2011-07-20 @ 17:03:21
URL: http://beckarecka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback