Det här med att sova

Klockan är nu strax efter elva och varken min kropp eller hjärna tycks vilja fundera på att gå och lägga sig. Däremot vet jag att både kropp och hjärna kommer gnälla ifall jag inte gör det :P Tänk vad smidigt att aldrig behöva sova...fast samtidigt är det rätt trevligt att sova. Det är bara just det här med att gå och lägga sig och att kliva upp som är måsdrygt :P

Nu lyssnar jag på Tidningen 7s Orup-spellista för att ladda upp inför torsdagen :P Så ska Järvsöfaks vara på torget klockan tolv så jag hoppas att vi kan fara ner så att vi hinner se honom :D Bestis är ju faktiskt släkt med världens bästa kallblodstravare. Inte så stort inom hästvärlden kanske men om vi säger så här, egentligen skulle Järvsöfaks mamma blivit betäckt med Bestis pappa men nu blev det Bestis pappas bror som fick bli pappa till faksen istället. Snurrigt...men de är typ halvsyskon :P Hon är faktiskt rätt lik honom och med tanke på att många tror att hon är hingst så...hehe :)

Nä kanske är bäst att avrunda kvällen för sakens skull. Imorgon är en annan dag som någon typ brukar sjunga ;) Btw Magaluf, inget ställe för mig. Måsarna skrattar sig hesa, undrar varför? Kanske för att Elin went bananas när de attackerade :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback