Där måsarna skrattar sig hesa

Det här med födelsedagar är ju lite smått bökigt ibland. Därför kom min syster, Vikingen och jag överens om att vi skippar födelsedagspresenterna och så hittar vi på något trevligt tillsammans istället. Muy bien men så igår på vår fina picknick säger Vikingen "Elin, jag vet att vi hade sagt att vi inte skulle köpa något men jag kunde inte låta bli när jag såg den här" och så plockar hon upp...wait for it...boken The heart of hockey plus en skiva med Modos Armé :D Hur glad blev inte jag då? Världens bästa Viking :D Nu har jag något att stilla min hockeyabstinens med :D Men snart, snart är det ispremiär ;D

Så var det det här med picknicken och Orup. Kvällen i stort var NICE, trevligt sällskap, god mat och lite musik på det ja det kan man ju inte klaga över. Lite gnäll har jag dock att komma med, varför sjunga onödigt långsamma låtar som typ ingen kan ifall man inte måste...? Inte fick vi vråla med i Sjung halleluja eller vad den heter heller. Kanske var det så att han tänkte det skulle vara att bege sig ut på djupt vatten, Övik är trots allt en av Sveriges mest kyrkotäta städer :P

Idag ska en del av teamet dra iväg mot Österåsen där två av syrrorna ska tävla. Alltid skoj att åka iväg på tävling, får se vad det blir för nått :) Kommer nog försöka köra live-uppdatering på bloggen www.teamegnor.blogg.se alternativt att jag hamnar på Twitter också men det lär ni märka av på team-bloggen i så fall. Det mesta beror på mottagningen :)

NU måste vi göra klart allt som ska göras innan hästarna ska duschas vid lunch. Puh säger jag innan vi ens har börjat, men vi har en plan ;) Hoj på er! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback