Vi sparar på träden

Jag var och hämtade mitt nya bredband på posten alldeles för ett tag sedan och kan inte annat än att skratta när jag öppnar paketet. Kartongen väger 100 gram och är ändå irriterande stor så ja jag anade väl nästan det ni ser på bilden nedan men kom igen, är det så här vi sparar på träden? Hm ja lite komiskt vill jag påstå att det är :P Nu vill jag testköra det men icke sa nicke för det andra stängs inte av förrän den 26 så det får minsann vänta ett tag :) Vill påpeka att ifall ni någonsin får för er att beställa 3s mobila bredband om ni ska flytta eller redan är bosatt i Umeå, gör inte det. Sedan kan jag inte lova att Tele2 är bättre men jag håller mina tummar!

I övrigt är uppsatsen nästan klar. Det är också rätt komiskt, att det som var så dåligt när jag satt och skrev helt plötsligt är rätt bra när jag sätter mig för att redigera några dagar senare ;P Inte alls så att man blir hemmablind på sina egna arbeten :P

Det är hockey ikväll mina vänner, glöm icke det! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback