Twins?

Dagar som idag så tänker jag väldigt mycket. Enligt min arbetskollega har jag gått runt och mumlat för mig själv. Det förvånar mig egentligen inte även om jag såklart förnekar det :P Vad för dagar? Dagar jag är lite småtrött och lite smått apatisk av mig. Det tåls att påpeka att jag är på gott humör trots detta tillstånd och idag kom jag att tänka på ett inlägg jag skrev för ett tag sedan om Rickard Wallins tvilling. Tänkte att jag skulle dela med mig av en annan hockeyspelare och dennes artist-tvilling.



Här ovan är kanske inte likhetens så slående men det är svårt att hitta bilder som är ur "rätt vinkel" för så är det ju faktiskt att vi alla kan likna någon annan väldigt mycket ur en viss vinkel. Dock tycker jag att bilden nedan kan få tala för det jag vill säga. Vem är det, Mattias Timander Modo Hockey eller Mattias Larsson Takida? Snubben till vänster alltså :P



Idag var vi effektiva på jobbet och blev nästan klar till och med. Det är ju fint och imorgon efter jobbet och eventuellt lite idag ska jag läsa uppsatser och förbereda min opponering samt jobba mer med min. Yey :P Ingen hockey är det heller. Nu kom jag på en till spelare som jag tycker liknar en artist eller ja skådespelare :P Well det får jag återkomma till en annan dag. Hej med er! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback