Troll och banditer

Det är nästan så att jag skulle behöva fira framstegen i att omdirigera min studentmail :D Haha det var nog alldeles för enkelt men nu har jag lyckats i alla fall. Jag kom att tänka på en rätt komisk sak angående datagrejor. Jag tycker det blir lite jobbigt när jag måste ta hjälp för att fixa enkla "basicgrejor" för jag har faktiskt gått på IT-gymnasium och då borde man kunna med datorer. Verkar folk tycka i alla fall och jag har insett att jag har lite sådana förväntningar på mig själv haha. Tyvärr lever jag inte upp till förväntningarna så bra men jag ser det som att vara stark att be om hjälp när det behövs :D

Appropå JB så tycker jag fortfarande att det är lika fantastiskt hur förvånade folk blir när de lärt känna mig lite och frågar mig om mina gymnasiestudier. Att svaret är John Bauer tycks chocka halva världen. Haha fantastiskt vad mycket man kan tycka och tänka utan att ens ha besökt en arbetsplats. Men så är det.

Nä nu blir det till att stänga ner och bege sig till plugget för filmvisning. Väntar på att kursen ska ta en vändning från en helt okej start till en kaotisk fortsättning ;P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback