Segern är vår :D

Segern är vår :D Nu kan jag sova gött och förhoppningsvis vaknar jag av den gälla ringsignalen jag hett på alarmet...mitt minneskort har fått nå knäpp så det jag hade som tre alternativ. Alt 1. Sjukt skrikig/pipig sony ericsson-signal Alt 2. Chockartat skrikig sony ericsson-signal och Alt 3. Hjälp-jag-kommer-svimma-istället-för-att-vakna-signal. Är ni förvånad över att jag valde den första?

Opp-o-ner-igen 8.30 imorgon. Känner riktigt hur jag ser fram emot det. Tur att jag är först, då kan jag inte tänka på hur dålig min opponering är jämfört med de andras. Jag får lägga ribban...hehe :P Nä men det ska nog bli bra :) Opponering, besök på bibblan och så en sväng ner på stan med Vikingen för att bland annat sätta in lönen :D

Godnatt! Elin slutord: Segern är vår, segern är vår, vi har vunnit SEGERN ÄR VÅR! //Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är helt outstanding,bara såå bra!

2011-01-14 @ 08:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback