Såååååååå GÖTT!

Match och ikväll åkte Modo-flaggan upp i fönstret. Dock åker den ner imorgon bitti igen, inte fasen tänker jag låta den skönheten blekas :D Icke! Jag har fotat min o så vackra uppsättning men ids inte lägga upp den. Tror det var flaggans magi som blev pricken över i:et för att vi skulle vinna ikväll :P Nä så vidskeplig är jag inte men Modos magi tog oss till seger och glädjen är ljuuuuuuuuv! Både LHF och SAIK har fått känna på hur det är att falla från höga hästar och usch så förtjänt den här vinsten var för oss! Ja ä int bitter på nått annat lag men jag tycker bara att vissa är duktiga på att dissa lagen i botten men inte lika bra på att hantera sina egna fall ;) De som vill är välkomna att ta åt sig :P

Imorgon är det superförbjud att göra något annat än att skriva klart uppsatsen vilket hitintills gått sådär. Det är inte likt mig att låte det bli så här men däremot är jag duktig på att städa upp efter mig själv också så nog ska den vara klar lagom till måndag :) No worries liksom!

En annan god nyhet, förutom vinsten, min förkylning har nästan nästan nästan gett sig :) Det är fint! Nu ska jag köra lite segerdans och när jag går och lägger mig ikväll vet jag att jag kommer sova som ett litet barn med ett stort leende på läpparna :D

Elins slutord: Njut medan det varar, man vet aldrig när the fat lady starts to sing! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback