Så det kan gå

En fundering, kommer den "gamla" generationen någonsin sluta förundras den "nya"? Troligtvis inte, men det finns en viss charm med det. Till och med jag, som ändå håller fast vid att jag än hör till en "nyare" generation åtminstone kan inte riktigt förstå mig på "dagens ungdomar" som det brukar heta. Haha tro mig, jag känner mig gammal när jag börjar gnälla på längden på vissas kläder for example :P Dock har jag kommit fram till en sak: det är inte bara "dagens ungdomars" beteende jag hakar upp mig på, de flesta som beter sig mest korkat, mina mått mätt, är vuxna i medelåldern ;P

I ärlighetens namn förstår jag mig varken på ungdomar, medelålders eller ens min egen generation. Tur då att jag förstår mig på mig själv för det mesta då andra verkar ha problem med det :D Jag säger som jag sa i en livlig diskussion för ett tag sedan: gillar man inte mitt sätt att vara så behöver man inte umgås med mig :) Gött för mig att mina vänner dock verkar gilla mitt sätt att vara :D

Nu ska jag återgå till att vara! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback