Pö om pö

Tänkte jag skulle fortsätta att guida er i min webbvärld men måste först tipsa om en bok med intressant titel: Magkänslans anatomi. Ingen aning vad det är för bok eller om den är bra men det lät intressant och jag måste nog kolla upp det helt enkelt :) Så vart var vi...

P - Cambro, prisjakt och pensionsmyndigheten...upplyftande :P

Q - En facebook-adress och en adress till Svenska Ishockeyförbundets hemsida.

R - Recepten.se och riksbanken minsann :D

S - Radiosporten, superstart.se och studentportalen

T - En sida där jag kollar serier samt Team Egnors blogg :)

U - Universitetsbiblioteket, VFU-sidan (praktik) och studentportalen igen :P

V - Nämen ser man på, VFU-sidan igen vilken följs av Videofy och VK

W - Webben sju, facebook och universitetsbiblioteket...

X - En sida där jag kollar serier, den har ni inte hört förut va? ;P

Y - Yahoo, youtube och såklart yr.no eftersom de har de enda väderrapporterna jag nästan litar på ;P

Z - Hahaha oj här dyker visst adressen till Zuccarellos hockeyskola upp, den ni :P

Å - Universitetsbiblioteket och studentportalen

Ä - Bostaden och tyda.se

Ö - Studentportalen, några bloggar och eniro

Då var det väl dags för en avslutande reflektion över dagens "resultat". Svar ja - jag pluggar, tycker biblioteket är användbart och gillar att hålla koll på hockey på flera fronter :P Men det visste ni väl redan :) Och som jag konstaterade igår: jag gillar att läsa bloggar, kollar upp saker på olika butiker/nätbutiker lite nu och då plus att jag kollar serier på nätet.

Skämmes mig att jag glömde bort hockeyn igår ;P Vill påpeka att jag har hockeynyheternas nyaste rubriker på Superstart vilket troligtvis är anledningen till att det ändå inte är så farligt många hockeyrelaterade sidor i min undersökning ;P

Jag hoppas ni har uppmärksammat att Foppa ger comebacken en ny chans och snart, mycket snart börjar landskampen :D Må Sverige spöa skiten ur Norge! Vill påpeka att jag gillar norskt folk, åtminstone hockeyspelare,  men här snackar vi nationalheder ;P

Dagen till ära (ja är det nått fel på den här dagen eller?) tänker jag avsluta med ett citat ur komediserien Psych som btw är ett måste att se om man missat den! "Don't you dare go boneless on me Shawn!" Om ni kunde se det videoklipp som spelas upp i mitt huvud nu skulle ni också asgarvar, tro mig ;P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback