Nål och tråd

Sådär då har jag fått upp ett par gardiner också. Löste mina o så tunga problem med att tråckla en tunnel på ena längden så att den helt plötsligt blev till en kappa ;) Är inte saker som man vill ha dem så är det bara att ändra på det :P Blev dock en något så att säga "smalare" kappa så jag ska eventuellt sänka gardinstången lite till. Nu behöver jag dessutom inte fundera över hur jag ska sätta upp flaggan nästa gång eftersom jag fixade en kappa ;P Se så vackert det blev:

Medan bilderna laddades upp hann jag dessutom sänka gardinstången :P

Loggan är såklart kvar på fönstret, viktigt att markera vart man står! :P

Fina gardiner som jag fått av snälla vännen på våningen ovanför :D

Sådär då kanske det börjar bli dags att ta tag i läsningen innan middagen...

Elins slutord: Det finns få saker som inte går att fixa med nål & tråd eller silvertejp //Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med snälla vänner,fint det blev!

2011-01-21 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback