I'm done :D

Tamtadadaaaaaa, uppsatsen är skriven till pdf och skickade till mailen så att jag kan skriva ut och lämna in efter introduktionen imorgon :D Yey vad det känns bra! Kommer ihåg att en av våra lärare i början av uppsatsmomentet sa att vi skulle ha känslan vid färdigställandet av uppsatsen som morot under hela arbetet. Ja hade jag kunnat komma ihåg den här underbara lättnaden så hade det kanske kunnat fungera som en morot men man blir lätt blind för sånt under arbetets gång ;P

En pinne till Modo igår, surt att vi var så nära tre men man kan inte få allt här i världen :) Jag både hatar och älskar straffar. Jag älskar det om vi vinner :P Dock brukar det oftast bli ungefär så här: Tarkki räddar, Modo missar, Tarkki räddar, Modo missar osv osv ;) Nu ska jag inte vara taskig mot grabbarna men vi har lite dåligt med säkra straffskyttar. Dock vill jag påpeka att det var INTE stockholm som vann matchen igår, det var Kramfors. Släkten är värst som man brukar säga, tänk bara att Hedin mer eller mindre gjorde hattrick för några matcher sedan när vi spelade mot SSK och Molinder har en tendens att näta när vi spelar mot LHC. Inte okej :P

-20 och sol har övergått till -3 och blåst + snö från och till...och tydligen är det översvämningar nere i Skåne. Jobbigt, det är ju ändå januari...hehe. Jag ska håller på att undersöka varför jag har problem med att ladda upp filmer så innan veckan är slut skulle jag gissa att det är löst :P Då tänkte jag bjuda på lite nostalgi från hockeymusikalen som jag fortfarande hoppas på ska återkomma :)

Elins slutord: Det finns inget vettigare än det du känner för att göra just nu ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback