I would catch a grenade for...Modo?

Ha ha ha...märk väl att det där var ett utdraget, långsamt och smått snorkigt skratt. Jag tycker ändå att jag var lite fyndig med min rubrik: "I would catch a grenade for...Modo?" Såklart borde jag ha skippat frågetecknet men jag ser det så här: ifall någon skulle få för sig att tolka det bokstavligen vill jag att de ska förstå att jag skulle tveka innan jag tog en granat för Modo. Om jag någonsin skulle hamna i den situationen skulle jag utan tvekan göra det för min familj. Men jag gillar mig själv rätt bra så jag måste nog tveka innan jag handlöst skulle ta en för Modo ;D Skämtåsido men just nu får man ta rätt mycket skit som allväders-Modoit, vilket ogillas!

Tänkte jag skulle dela med mig av några av mina fantastico julklappar nu när jag är tillbaka i Umeå :D Insåg dock just att jag inte packat upp än...okej fort är väl det gjort! Oj...ursäkta men jag har tvn på och på SVT2 visar de just nu Vibragera. Nu har jag läst följande om programmet:

"Dansverket Vibragera är ett samarbete mellan Tyst Teater och Cullbergbaletten och hade premiär 2009 på KTH i Stockholm. I Sveriges första kärnreaktor från 1954. I reaktorhallen, 25 meter under jorden, dansar två döva och två hörande dansare till ljud som får allt att vibrera och till musik i form av visuella projektioner."

Innan jag hade läst det var det hela vääldigt skumt dock trollbindande. Nu är jag rätt impad även om jag valde att byta kanal. Oj så lyckades jag visst packa upp också :P

Modo-halsduk och en Modo-flagga :D Yey! Jag blev inte alls glad och shit vad fint det kommer bli här hemma bara jag valt ut en plats åt flaggan. En sak är säker iaf: den ska INTE blekas i fönstret (som en viss timråits matchtröja) däremot ska den VERKLIGEN upp i fönstret när det är match ;D

Nu kommer grande finalen och vet ni jag känner mig så Modo-glad att jag till och
med bjussar på en målvrålsbild från nyårsafton (Mycket roliga match än semin...heja Sverige big time ikväll) :P Märk väl att det är tröjan som är själva "poängen" :P

:D Jag säger då bara en sak, i viljans vackra namn, 2011 here we come!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback