I rymden finns inga känslor

Film är ett fantastiskt påhitt precis som böcker. Idag var vi klar rätt tidigt på jobbet och när jag kom hem satte jag mig ner och nöjesläste ett tag. Tycker ni om att läsa skulle ni behöva få låna det lugn som läsning ger mig. Att få drömma sig bort till en helt annan värld bara för en stund där problemen heller inte är mina utan någon annans, det är grejor det. Men film var det jag tänkte skriva om.

Jag såg på I rymden finns inga känslor med fröken Boden och vill verkligen rekommendera den. Kung fu panda också för den delen om jag inte sagt det tidigare ;P Jag började asgarva åt filmklipp i mitt huvud när jag skulle förklara för syrran hur kung (ha ha) Kung fu panda är. Men åter till rymden och känslorna, en GRYMT bra film och det säger jag som en person som normalt avskyr de flesta svenska filmerna.



Nästa "att se" film är Inception som enligt brorsan ska vara grym vilket jag tror :) Det får bli en annan gång i livet för imorgon börjar allvaret igen efter en eftermiddags paus ;P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback