Gratis är gott!

Uniaden på campus idag och självklart var vi dit :P Gratis är gott som man brukar säga men jag måste säga att jag är mycket besviken över att det inte fanns någon färg (på nyckelbanden) för oss pedagoger, fast vi lyckades ju få ändå så ;) Studentblocket har även i år fått en lysande färg, orange, och jag vill påstå att det i överlag var mycket orangea saker där :P Kanske är orange årets rosa? I så fall vet jag någon som blir väääldigt nöjd :)

Gratis är gott :)

Jag passade på att jaga kråkor i Kramfors bås, var inte superbra men tjugonde bästa för dagen ;P Kan inte svara på hur många som testat men vill påpeka att vi var där under senare delen av mässan ;D

Måttband från M-real och reflex samt gris-nyckelring från Handelsbanken

Nu måste jag återgå till att fokusera på hockeyn och sedan packa för imorgon bär det minsann av hem till skogen! Jag säger då det, om ni läser på Umu eller tänkt göra det i framtiden så missa för guds skull inte de tillfällen som ges för gratissaker ;D //Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag med vet en som gillar orange:)

2011-01-26 @ 09:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback