Finurligt och lurigt

Igår när jag skulle gå och lägga mig (svar ja, de bästa funderingarna kommer då :P) började jag fundera över det här med webbadresser. Jag hör till en av de personer som ofta lägger till alltför enkla sidor på favoriter för att komma ihåg att kika in där någon gång nu och då. Något annat jag gör att är att jag i princip aldrig tömmer de temporära filerna för jag vill verkligen inte att alla besökta adresserna ska försvinna haha men se det så här, det går mycket fortare om man bara behöver skriva en bokstav och klicka neråt än att skriva en hel adress. Så idag tänkte jag dela med mig av några av de adresser som kommer upp överst när jag skriver vissa bokstäver :P Vill påpeka att jag har kommit väldigt långt på uppsatsen denna morgon så detta är en välförtjänt paus!

A - Ana Ginas blogg vilken jag läser sporadiskt. Hon har härlig humor den tjejen!

B - Blogg.se ja undra varför, kan bero på att jag skriver här dagligen (oftast) kanske? Tätt därefter kommer Bostaden eftersom jag för närvarande håller ögonen öppna inför en eventuell förändring i framtiden :)

C - Cambro vilket gör ont att tänkt på, Cdon kommer tätt därefter dock :P

D - Syrrans blogg med Discshop på en silverplats

E - Min andra systers blogg

F - Facebook, so surprising...not :P

G - Google, no comment needed.

H - Hockeyligan tätt följd av SVTs Hockeyblogg

I - IMDB där jag brukar imdba (det nya verbet ;P) rätt ofta

J - Jula dök visst upp här :)

K - Kissies blogg :S Tåls att påpeka att jag läser den VÄLDIGT sällan pga att jag finner den människan patetisk. Men man ska inte döma de man inte känner och jag kan åtminstone få mig ett gott skratt åt dumheterna ibland. Tycker faktiskt lite synd om henne.

L - Letssingit, jag är sjukt dålig på att lära om mig ifall jag börjar sjunga fel på en låt så ibland måste jag kolla :P Länsförsäkringar (min bank) kom strax därefter.

M -  En kompis blogg följt av mecenat samt min systers hemsida www.mariaegnor.com

N - Norrtåg och sedan en sida där jag brukar kolla på serie

O - ÖoB samt ännu en sida där jag kollar serier ;P

Nä vi stannar nog vid O så länge och kan konstatera att jag gillar läsa bloggar, kollar upp saker på olika butiker/nätbutiker lite nu och då plus att jag kollar serier på nätet ;P Nu ska jag återvända till uppsatsen och färdigställa den innan middagen hade jag tänkt :) Fortsättning följer...imorgon kanske :)

Elins slutord: Receptet för en bra dag är att somna glad så vaknar man lycklig ;) //Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista meningen borde kanske alla ta med sig!

2011-01-10 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback