Fångarna på fortet i hö-edition

När jag började småskolan kände jag mig liten. Men jag växte in i det. När det var dags för högstadiet var det samma sak. Jag kände mig liten. Och växte in i det. Gymnasiestarten kunde liknas vid en mardröm och jag kände mig oerhört liten. Men guess what? Jag växte in i det. Inte nog med det, sedan var det dags för universitetet och jag kände mig som ett dagisbarn bland mina äldre klasskamrater. Ja och jag börjar nog växa in i det också. Livets cirkel eller vad ska vi kalla det?

Nu till något helt annat. Idag har vi kört fångarna på fortet a la hö-edition. Med celler där det krävs både styrka och hjärna och i slutändan hade vi samlat ihop 130 balar. Team Egnor gjorde det bra :D Balarna väljer vi att skänka till de behövande hästarna i hagen :P

OMG höll på att glömma bort hockeyn! Haj haj! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback