Fåglarna kvittrar

Jippie! Det är Idrottsgalan på MÅNDAG! Hallå?! Varför har ingen i hela världen rättat mig när jag tjatat om att oj vad jag längtar till den 27 när det är Idrottsgalan och Landskampen? Huh huh?! Why of why? :P Fast det är ju gött nu för då blir jag lite sådär extra glad över att jag bara behöver vänta några dagar :D Wiiiie!

Jag håller på att utarbeta en plan för vart jag ska hänga upp min vackra flagga de dagar det inte är match. Matchdag = fönstret, övriga dagar...?! Ingen aning än och den måste ju som vara lätt att ta ner och sätta upp igen...hmm jag har den för tillfället på bokhyllan - se nedan - men det blir kinkigt att komma åt saker bakom den nu...vilka oerhört världsliga problem som dök upp :D

Matchdag

Provisoriskt för vardagar ;P


Inredningsproblem kallas det. Jag funderar på att höra med vår kära kvartersvärd om det är möjligt att få väggarna ommålade under praktiken för jag vet att jag har en 4a på mina väggar så det borde gå :) Tänk vad fint med nymålade, vita väggar och sedan hänga upp den stora röda flaggan...oj vad det skulle bli fint :D

Jag är lite för über ikväll, vet inte vad det beror på :P Kom hem från jobbet cirkus 17.45 och i postfacket låg en avi för mitt nya bredband och en...trumvirvel...chokladkaka :D Marabou Mango damp ner i mitt postfack, si vilket trevligt sammanträffande :D

MMmmmm ;P Inte den godaste av deras choklader men definitivt mumsig som jag sa till syster :P Undersökte min nyaste tvillingtanke och insåg att personerna i fråga inte var speciellt lika alls...damn. Jag får klura vidare på det ;P Den nedan, som jag fick på posten strax innan jul, var snäppet eller snarare snäppen godare :D Gratis är gott!

Yummy, nu ska jag försöka läsa lite uppsatser för imorgon måste jag se till att göra klart för en opponering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback