Ett slut och en början

Idag hade jag sista lektionspasset i svenska på universitetet. En AUO-kurs och fem kurser i svenska senare och jag påminner mig själv om att jag tagit mig igenom halva utbildningen. Halva utbildningen. Det känns rätt bra. Känns dock tråkigt, om än skönt, att svenskan är "klar" (uppsatsen ska fortfarande in och godkännas) och jag kommer sakna min klass. Det låter som att jag aldrig kommer se dem igen men det hoppas jag verkligen att jag kommer göra :D En hel hög ska läsa samma kurs som mig från och med måndag så ;)


Vidare, ja jag är smått skadad av universitetet men kanske främst uppsatsskrivandet, ser jag på utröstningen i Let's Dance just nu. Jag håller på Alexander Rybak och Helena Lundbäck. Jag har inte reflekterat över vilka, sett till alla deltagare, som är bäst men de två nämnda är mina favoriter oavsett ;D Orka vara objektiv 24/7 :P Men seriöst har de börjat med duell här också?! Suck.

Elins slutord: Har du inget vettigt att säga har du två alternativ - att vara tyst eller att hitta på nått ;) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback