Can't help it

Jag hade en djup diskussion med min syster för någon dag sedan och vi kom fram till att det är väldigt svårt att göra saker långsamt när man är naturligt snabb :P Som exempel kan jag ta våra försök till att få tiden att springa medan vi stod still. Vi skulle ut med mat till hästarna 16.00 men 15.45 hade vi såklart gjort övrigt utearbete klart. Inte för att det är supernoga på minuten men i alla fall sa vi att vi skulle gå långsamt till hagen så att klockan skulle bli närmare fyra. Jo tjena det gick ju bra. Som sagt, det är svårt att vara långsam om man är snabb av naturen ;)

Nu är jag tillbaka i Ume och på schemat står lite plugg och så kanske en powernap. Jag har egentligen inga problem med att kliva upp 5.20 och funka under dagen men den här gången var det något som gjorde det lite svårare :P Troligtvis att jag tagit sovmorgon både lördag och söndag ;)

Hann med säsong 3 avPsych också ;) Blev maraton igår kväll för att hinna med de sista :P Remember: no body, no crime ;D

Later mates!

Elins slutord: "I'm born great, can't help it" //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback