Time for some hockey!

Snart börjar sändningen från dagens LG Hockey Games match, Sverige mot Finland. Eftersom swe - fin alltid känns som möten som kan ta vilken riktning som helst tippar jag samma som jag tippade för ryssmatchen igår, 3-2 till Sverige. Sedan hoppas jag att jag får lika fel idag och att vi vinner med 6-3 :D

Insåg just att det är alla hjärtans dag imorgon och känner spontant att det ska bli skönt att slippa allt ståhej kring det. Jag har inget emot dagen, det är en fin tanke, men i grund och botten är det en "påhittad" dag för att vi ska konsumera mer. Syniskt? Ja till en del men jag håller fast vid det ändå. Borde vi inte uppskatta våra partners varje dag och inte en gång om året? Ska vi ha Alla hjärtans dag kvar röstar jag för att Kladdkakans dag får en plats i almanackan :D

Tre minuter kvar till sändning. Jag har funderat lite. Tänk vad kul att jobba som sportreporter. Det har jag funderat på tidigare också men. Ja ja kanske få satsa på det ifall jag lessnar på läraryrket ;P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback