Snurrigt

Ibland säger jag saker jag inte ens är medvetna om. Hm ja om vi säger så här - jag frågade nyss min syster ifall hon svarade på min fråga eftersom jag själv inte kom ihåg vad jag frågade. Hon svarade att hon inte hade hört min fråga. Märk väl att vi satt bredvid varandra i soffan och jobbade. Nejdå vi är inte alls snurriga.

Norge tar nästan hem alla gulden, det är ju lite småtrist men kul för dem. Själv funderar jag på att börja med backhoppning. Tänkte, ifall vi bara har två backhoppare från Sverige med i VM så borde det inte vara alltför svårt att få haka på nästa år :P

Nu har jag inte tid för mer snurriga funderingar för nu kallar friskluften, måste passa på innan jag återvänder till stan. Nu tar de Hellnerbakken en gång till :P// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback