Ohållbart

Hållbart är när saker går som de ska. Ohållbart är vad vi kallar en mobil som kräver omstart för att kunna ta emot sms. Google Docs är hållbart. Cambro är...mer åt ohållbart-hållet ;) Skype är hållbart och att försöka ringa över msn messenger är ohållbart. Jag tror ni börjar förstå. Idag är en rätt så hållbar dag, torsdagen var väldigt ohållbar. Sånt är livet, ibland hållbart och ibland ohållbart.


Jag serverade just min syster en riktigt hållbar rolighet som visade sig vara ohållbar ;P Jag kan ju inte få allt säg! Jag bävar för att ge mig in i jakten på en ny mobil. Har åtminstone bara pajat en mobil än så länge i år till skillnad från typ fyra ifjol ;) Till mitt försvar vill jag påpeka att jag bortsett från en mobil alltid haft begagnade mobiler och guess what, de flesta av dem har hållit längre än den jag köpte som ny :P That's why jag aldrig mer köper en mobil av LG. Sony Ericsson ska det vara, de har varit mig trogna :P

Vikingen och jag sammanställde anteckningar i Google Docs ikväll, en lyckad historia! Jag registerarade mig (äntligen!) på Skype och tadaa trots mitt bredbands tillfälligt begränsade hastighet funkade det hur bra som helst bortsett från att jag tydligen lät som en robot hos mina syskon lite nu och då :P Det var inte så mycket som en knuta på tråden för mig iaf :D Back to work! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback