Lovar inget

Hade tänkt att lova er bilder på min påbörjade tubhalsduk men insåg att det är dumt att lova något som troligast inte kommer att hända de närmsta dagarna. Sisådär två dagar kvar hemma i skogen och en hel del skolarbete som kommit på efterkälken *ops* sätter stopp för nöjen...eller inte men jag måste prioritera om lite för imorgon är det back to reality som gäller ;D Tur att jag har bra disciplin i den benämning att jag får saker gjort tills när de ska vara gjorda :P

På tisdag är det hockey, på torsdag är det hockey OCH på lördag är det hockey...det är vad jag är inställd på iaf så jag hoppas att jag inte minns fel :P Spännande värre, snart går vi in i slutspelet! Där är vi nu. Northug vann dubbel-jakten idag. Kul för han. Anders Södergren är en go typ. Alltid lika hurtig oavsett hur det gått i spåret. Så är det.

Jag lovar ingenting men jag chansar på att ni kan vänta er en hel del bilder på det ena och det andra på hmm få se onsdag kanske. Hej så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback