Lambada

Jag fick nästan en hjärtattack av förvåning när lambada börjar spelas på radion. Eller ja den melodi som jag minns så klart från min barndom. La lalalala lala lala lala lalala jamen hör ni inte melodin i era huvuden? ;P Nostalgi. Det visade sig dock att det var så mycket som Jennifer Lopez med On the floor.

Du är bra på veckodagar du var Bodens kommentar när jag halvt drömmande, för typ femte gången, konstaterade att det är onsdag idag. Jag har en tendens att göra det, att varje gång jag kommer in i köket eller klassrummet konstatera vilken dag det är efter att jag fått prata av mig en stund. Lustigt värre. Men det hjälper mig som på nått sätt att tänka haha.

Just nu demonstrerar jag Google Docs för min syster. Inte så att jag aldrig sett ett sådant program tidigare men jag har faktiskt aldrig använt ett "på riktigt". Enda gången var när vi använde Adobe Connect på lärarutbildningen. Har under dagen hunnit bli lite lätt lyrisk över det arbete vi åstadkommit via Google Docs idag :) Det gillas!

Nått som ogillas är Brunchrapporten. Nu har jag fått bekräftat att jag gjort rätt som hållit mig borta från P3 när jag lyssnar på radio. Skämmes! Köpte Aftonbladet, för Foppa-bilagan såklart, men har inte läst den än. Jag bläddrade i den men känner att jag måste vara i kosmisk balans för att kunna uppskatta den. Den ska minsann sparas och föras vidare generation för generation haha

Back to reality och btw, lyssna på Lopez låt så fattar ni vad jag menar!//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback