Kyligt

Det är lika varmt inne som det är kallt ute. Den ni. Jag har lyckats fått lite plugg gjort. Jag funkar på mitt eget sätt och jag hoppas att mitt egna sätt kan ta mig genom tentamen på torsdag och att den sedan blir godkänd. Det är bara att göra sitt bästa och hoppas på det bästa. Har bestämt mig för att sluta slösa energi på att oroa mig (lättare sagt än gjort) och det går rätt bra, inbillar jag mig. Kanske är det så att det enda jag behöver göra är att framkalla ett falskt lugn hos mig själv så slipper jag undan tentaångesten. Fast hellre lite ångest så jag vet att allt är som det ska vara ;P

 

 

Jag råkade baka lite muffins vid middagen. Hade dock slut muffinsformar så det blev småbrödsformar som är hälften så stor men åh så söta muffinsar det blev. De var ännu finare när jag tok ut dem men såklart sjönk de ihop. Man kan inte alltid lyckas :P Väldigt lagom kladdiga och goda blev de i alla fall :D Bra att ha till tentan på torsdag! Back to my studies! //Elin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback