Hur kommer det sig?

Alltid när det är något som borde göras tycks det dyka upp en hel massa saker som bara måste göras. Kan ju börja med att påpeka att jag fick rätt angående matchresultatet igår :P Nu kommer jag troligast inte våga tippa de övriga matcherna i LG för att inte jinxa till det hehe. I alla fall så har vi tenta på torsdag nästa vecka (16-20, jag kommer missa av hockeyn!!!) och idag är dagen då jag borde börja plugga inför den. Vi har dessutom ett litteraturseminarium som ska klaras av på tisdag.

Egentligen känner jag mig inte speciellt stressad, än, men planen var att jag skulle sammanställa något slags plugg-underlag idag. Helt ur det blå har jag fått för mig att jag ska baka limpa idag, att jag måste handla tentamat redan nu (?!) och att det inte vore helt fel att hinna med att laga ett tjog matlådor. Tur att jag har hela helgen på mig och lite till... :P Lustigt att jag inte reflekterat att något av det skulle behöva göras på ett tag förrän nu när det är dags för tentaplugg. Så kan det gå.

Det är soligt ute så jag tror nog att jag ska masa mig iväg till affärn så får jag lite solljus på köpet. Det är ju aldrig fel. Foppa gör comeback ikväll, ett tillfälle då det inte passar att säga break a leg på lyckoönskningsvis. Istället håller jag fingrar och tår för att han äger ut så att han får ett lyckat slut på sin karriär om nu den här säsongen blir den sista. Det förtjänar han! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback