Fyndig helg

Lovade igår att jag skulle lägga upp lite bilder så här kommer de! Först ut är den fantastiska fruktsalladen á la team Vikings :P Smakerna kompletterade varandra utmärkt. Eftersom jag inte har några egna skålar som passar sig för sådana tillfällen som detta så blev det till att käka ur matlådor ;D


I skålen är det: svenska äpplen (syrliga), banan, kiwi, vindruvor, melon (typ honungsmelon), apelsin och päron. Tror jag kom ihåg allt och till salladen käkade vi glass :) mums!

Så var det mina investeringar då också.

Byxor från Lindex som jag fyndade för 99 kronor :) Bilden visar dem inte så bra men.

Dvd-boxen fick bli min belöning för att jag klarat mig genom första halvan av lärarutbildningen :) En av mina favoritserier som kommer åka fram när hjärnan behöver ett break från plugget ;D

Jag har en bok där jag sätter in kort från alla mina födelsedagar och idag har jag fyllt på den lite. De senaste åren har inte kameran alltid varit med under mina födelsedagar men då har det fått bli lite random bilder från åren istället :)

Eftersom boken är en anteckningsbok börjar det bli lite problematisk när korten gör innehållet tjockare och tjockare...får göra om bindningen snart kanske :P

Nu ska jag återgå till min poa-på-lördag (de lördagarna är de bästa :D) och se till att jag fixat middag innan hockeyn början. Heja Modo! //Elin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback