Fredagsmys

Heter man Elin Egnor är innebandy farligare än hästsporten och bord bör bevakas mer än knivar. Min vänstra arm har blivit överansträngd på nått vänster (haha) och då tåls det att påpeka att jag är högerhänt...dagens bästa teori har med hopprep att göra. Dessutom har jag ett gigantiskt blåmärke på baksidan av mitt lår sedan jag i förmiddags skulle runda ett bort och istället krockade lite med hörnet på det.

Well sånt är livet, jag har i alla fall gjort fin fina investeringar som plåster på såren :P Blev ett par byxor för 99 kronor och en dvd-box som belöning för att jag tagit mig igenom halva lärarutbildningen med minst godkänt betyg :) Ska lägga upp lite bilder imorgon på mina investeringar OCH på den übergoda fruktsalladen som jag och Vikingen mumsade i oss idag :D

Eftersom jag nämnt hopprep kan jag lika gärna spinna vidare på en tanke som slagit mig, det finns inget bra verb för att hoppa hopprep. Nä man måste säga att jag har hoppat rep eller hoppat hopprep, men vet ni vad? Jag ska börja säga att "nu ska jag gå och hopprepa"! Blir bra det!

Får hoppas att armen är gladare imorgon för nu är vilodagen snart över :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback