Förändringar på gott och ont

Ibland får jag ryck som innebär att jag känner för att göra något och sedan bestämmer mig för att göra det. Idag innebar rycket lite hårfärgning. Se nedan. Och "godis mitt i veckan" som min bror skanderar i mitt öra. Tydligen från Danonino-reklamen, ni vet den där yoghurten utan konserveringsmedel. Fast jag insåg just att det är ju inte mitt i veckan och att jag har bakat än kladdkaka är inte riktigt detsamma som godis. Efter att ha läst hela dagen, även om jag skjutit upp det sedan i torsdags, tyckte jag att jag förtjänade lite söndagsmys. Ikväll blir det alltså tv och fika, because I'm worth it!

Som ni ser så syftade jag inte till IRL-färgning utan en teknisk sådan. Dock är jag sugen på att färga håret och den där gröna färgen lockar...not ;P Lite fräsigt ser det i alla fall ut och jag gillade nästan det svarta. Nä ska jag färga/tona håret igen så blir det nog troligast en brun nyans eller inget alls. Känns inte som att jag vill bli ljusare blond och mörkare blond är nog inte möjligt utan att övergå till brun. Vi får se.

Jag hade håret tonat brunt sista året på gymnasiet och trivdes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback