Crazy siblings

Jag älskar mina syskon, ja hela min familj för den delen och jag hoppas att min kära syster inte hyser agg mot mig för att jag delar med mig av denna fantastiska one way- konversation som jag möttes av när jag kom tillbaka utifrån köket :P

åh tacotallrik
men vart är du? här sitter jag och dregglar och du kan inte ens bjuda på en sketen förvånadgubbe över allt det här mumsiga?
det här är ju en revolution för mänskligheten,
och vad är din kommentar till det?
nähä, spela svårflörtad du, jag vet att jag kommer knäcka dig tillslut. Det är inte jag som ska släppa ut hästarna imorgon så jag kan sitta här aaall night long.
dude what is you glitch?
Å så spelar du bästlåten utan att ens njuta av den
eller så sitter du i nått hörn och lyssnar på den och vägrar svara. Men gör det då.
Damn vad hungrig jag blev av att sitta och prata om pizza. Helst när jag måste föra en one way konversation för det tar ju dubbelt på krafterna
nä nu jävlar. nu stängde du musiken och hedde på den igen
tror du inte att jag ser vad du gör va, va?
I won't be there, nehe som att jag inte har fattat det liksom
Belive it or not, I will break you.. Och när det händer kommer det inte vara pretty
Det slår aldrig fel
Men skit i mig då va va gör det bara.
It's official. You just won bitchiest banana.

Hahaha det är svårt att inte älska mina syskon! Skriver förresten på en hypernovell som experiment för min framtid som lärare :) Skojigt! Åter till msn innan jag vinner fler bananer ;P Den hockeyfria dagen tär på mig btw, men mer om det någon gång efter midnatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback