Blåa fingrar

AJ Aj och aj...mina fingrar gör ont. Under dagen har jag insett ett flertal saker. Bland annat att man får rätt bra reaktionsförmåga av att hålla på med hästar och att DET GÖR ONT i fingrarna att virka/sticka...i alla fall om man heter Elin Egnor. Känns som att det har mycket att göra med min teknik. Oh yes. Åhh finns så många söta figurer jag vill virka men nä dagens spöke blev inte riktigt som jag tänkt mig...övning ger färdighet! Skam den som ger sig! Who am I? I AM A CHAMPION! Indeed. Bild på den...vackra...skapelsen kommer nedan :)

Dansande spöke :D Munnen och ögonen är för närvarande provosoriska...äh ni har ju inte sett orginalet så det är bara att njuta av min skapelse haha Imorgon ska jag inleda operation sticka tubhalsduk alternativt operation virka något mer :P Jag är mer en virkare än en stickare hehe oavsett så virkar/stickar jag alldeles för hårt :P

Nä nu ska jag ta igen mig efter den här pärsen. Kan meddela att jag påbörjade spöket ungefär fyra olika gånger...jag bytte garn :P Vadå, jag är faktiskt inget proffs. Men jag är en champion ;D
Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback