Ålder

Kom i en diskussion med min kära granne i förmiddags och vi kom fram till att hon fyllde 7700 dagar igår. Haha sedan blev jag lite smått besatt av att tänka efter när jag fyller 8000 dagar. Vilket resulterade i att jag googlade på saken.

Elin Katarina Egnor är 7921 dagar eller om ni hellre vill 190113 timmar eller varför inte 11406830 minuter? Jag är helt enkelt 684409859 sekunder i detta nu. Eller ja jag har hunnit bli fler sekunder innan jag skrivit klart ;P Det innebär att jag fyller 8000 dagar om 79 dagar, med andra ord någonstans i maj :D Oj vad specifikt ;P Jag vet inte hur tillförlitlig min uträkningssida är men det tycks stämma rätt bra med mina egna "höft-uträkningar". Så nu hoppas jag att alla mattelärare jag någonsin har haft är stolta :P

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback