Ahhhh det blev måål!

Alldeles nyss blev det ett hysteriskt utbrott i soffan. Telefonerna flög, datorerna kokade och vi skrek! Modo gjorde mål. Oh så viktigt! Samtidigt tittar vi på Göteborg Horse Show via nätet och som syster konstaterade tidigare idag - ridsporten är en av få sporter där herrar och damer tävlar med samma förutsättningar. Det är fina grejor.

Jag har fortfarande inte orkat lägga in bilderna från kameran så ni får vänta någon dag till. Jag har fullt upp med att sticka och att låta bli att få skolarbetet gjort. Nä skämtåsido, jag har faktiskt fått en del gjort. Hunnit med en uteritt med systrarna också och så har vi firat lillasyster med goood tårta som storasyster 1 snörde ihop på bästa sätt!

Imorgon ska det flyttstädas åt bror 1. Återigen sitter jag och funderar på vilken siffra jag ska tilldela mina syskon när jag skriver om dem eftersom det kan misstolkas när jag skriver nr 1, ingen är bättre än den andra utan alla mina syskon är KUNG! Bättre än de bästa, såklart och desamma gäller mina föräldrar ;D Den ni :P

Melodifestivalen snart och oj oj live-bloggen krånglar så vi blir alldeles nervös. Bäst att jag lämnar bloggen innan jag får hjärtsnörp :S //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback