Yeah yeah yeah

Morgonen var mys. Julkalendern känns lovande. Adventskalenderchokladen smakade mums. Sedan började arbetsdagen. Puh jag säger då det, de där överavskrivningarna gör mig gråhårig. Meeeeeeen, sen kom kvällen och jag la ner plugget efter middagen. Besked om att FHC hade problem med sitt flyg och vi blev lite besviken över att behöva vänta ännu längre på matchen. Som om vi inte väntat länge nog :P Det visade sig dock komma lägligt, vi hann dra iväg och handla och kom hem alldeles perfekt till matchstart.

Bang baaang boom så satt FHC sitt första...inte glada miner. Bang baaang BOOM så satt Janos Hari första...glada miner :D Bang bang boom så satt Skröder 2an, väääldigt glada miner. Men vi vet bättre än att förhasta oss! Bang boom så satt FHC 2-2 och minutrarna flög iväg och woops så var det förlängning och där sa det BANG BAAANG BOOOM när Nicky D passade Schremp och PANG i mål! 29 sek in i förlängningen. Hade ju kunnat få komma lite tidigare men men. Hoppas Tolle mår bra, såg inte så trevligt ut den där checkingen to the head. Synd på Sockans retur rakt ut i banan på första målet men jag tänker inte blamea någon, "vi" vinner som ett lag och förlorar som ett lag :) Men ikväll så VANN vi :D

Har hunnit med några olika varianter på segerdansar också, åh vad ni önskar att ni hade sett mig. Jajemen, det var awesome danser what else liksom? :P Ledsen att göra er besvikna men risken finns att ni aldrig kommer att få se mig segerdansa.

Imorgon börjar vi tydligen klockan åtta :( Föreläsning och så ska jag passa på att få lite coaching av kursarna gällande årsredovisningen, sen blir det en repa på stan för att återvända till Campus för handledning. Låter som en dröm. Nu blir det sängen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback