Svenska björnstammen

Ikväll har vi konstaterat följande: K.C. tycker att Chris Medinas skiva innehåller låtar som antingen bör beskrivas som dåliga, långsam skit eller "ja men den här var ju bra". Jag däremot tycker att det fanns en hel del finstämmiga låtar på den som jag gärna lyssnar på. Käääääj-ciiiiiiiiiii är nog bara på för mycket party-humör för att kunna uppskatta låtarna ikväll. Vidare har vi kommit fram till att Saades nya skiva är rätt så värdelös. Nä förlåt, det var min personliga åsikt. Jag kan tycka att Eric aka "jag-vill-bli-populär" Saade har sina stunder och en del bra låtar...men när han börjar sjunga om att åka i baksätet och vara någons taxi...behöver jag säga att det var nära ett "TA_BORT_ÅKE-moment"?

För er som inte vet vad ett ta-bort-åke-moment är så kan jag ge er en kort förklaring för att minska förvirrning och missförstånd. Har ni hört Mr. Saxobeat? Isf, har ni lagt märke till att när de ska sjunga oh oh oh oh yeah eller nått sånt, så låter det som "åh åh åh Åke"? För några veckor sedan fick jag iaf lite av ett utbrott när syster spelade den låten, som jag i vanliga fall sjunger med i för glatta lite just för att det låter så kul, och skrek helt enkelt rakt ut: INTE ÅKE, TA BORT ÅKE! Ja så då vet ni :)

Den svenska björnstammen är en favorit för tillfället och deras nyaste singel är muy bien! Lyssna på den! Svalkar vinden heter den minsann. Gillas. It's FREDAG FREDAG, gotta get down on friday ;) Nu mer MUSIK och mer FREDAG, Ajdål ikväll och jag hoppas att Amanda åker hem. Tål henne inte, alltså som artist. Människan har jag aldrig träffat haha.

Imorgon är det hockey ;D Tills dess tar vi det lite piano och njuter av helgen så gott vi kan med allt som ska göras! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback