Så värt det

Jag har svårt att tro att ni kunnat missa det men ifall ni gjort det tar jag det en gång till, vi var på hockey igår! YEY! Första gången på alldeles för länge och oj vad själen mådde bra av det! Stämningen...ja vad säger man? Hyllning av Anders Hedberg, som sa några visa ord, var magisk och vet ni vad? Även om vi förlorade matchen kände jag mig knappt nedstämd. Haha då är inte allt som det ska vara ;) Tyckte det var lite oförtjänt att vi förlorade men jaja vi spelar mot SAIK imorgon och då är det nya tag!

Småkronorna vann mot Schweiz iaf, på straffar :S Både hatar och älskar straffar :P Collberg och Friberg samt Gustafsson gjorde sitt och vi tog med oss två poäng. Imorgon är det match mot Slovakien och Sockan ska stå, yey! Nu gäller det bara att hitta åt något ställe att se matchen på då 10an inte finns ngnstans nearby...det ordnar sig nog! Vinst mot Slovakien och minst två poäng mot Ryssland innebär direkt till semin, det är vad vi hoppas på! Läste att Bäckman skadat nå finger på träningen :S Inte bra! Vi får se vad som händer.

Men FÖRRESTEN, tian på Friberg för målgesten?! Osportsligt uppträdande my ass, fjantigt a la Kanada skulle jag säga! Dåligt som bara den! Jaja det är som det är. Fjantigt. Tycker förresten det är helt fantastiskt att kunna följa Lehmann, Härenstam med flera på Twitter, magiskt! Tolle är riktigt rolig att följa också och även om jag är grymt ledsen över att Svartens hockeykarriär är över så är jag väldigt nöjd över Tolle som hans efterföljare or what to say. Nu kom visst bror hem, kanske dags att sova då! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback